Δωρεάν μεταφορικά σε όλες τις αγορές σας X
Влез Нов потребител Количка0 Любими продукти 0
X

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКИ
.„КИДДО България“ EООД, чрез електронния уебсайт www.e-kiddo.bg ви дава възможност да върнете закупения от вас продукт в 14 дневен срок от получаването му и да получите обратно парите, които сте заплатили за него. Съгласно чл.55,ал.1 от Закона за защита на потребителите, всеки потребител може да се откаже от получената стока във срок от 14 ( четиринадесет) работни дни от дата на получаване на стоката. В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с банков превод, не по-късно от 20 работни дни, считано от датата, на която потребителя е упражнил правото да се откаже от стоката, съгласно чл.55,ал.6 от Закона за защита на потребителите. За да се възползва от тази възможност, потребителят трябва да изпълни следните условия:
- Стоката трябва да бъде в оригиналния си вид, опаковка и качество.
- Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглабяна, рязане и други действия, нарушаващи целостта му, както и не трябва да е премахнат етикета.
- По стоката не са налични повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и не е облепвана със стикери и др.
- Стоката е със запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
- Потребителят трябва да изпрати имейл с който да уведоми .„КИДДО България“ EООД за връщането на стоката.
Разходите за връщането на продукта са за ваша сметка.
Ако състоянието, в което ни връщате продукта, не отговаря на посочените условия, .„КИДДО България“ EООД си запазва правото да ви го върне обратно, като разходите ще са за ваша сметка, а сумата, с която сте го закупили, става невъзвращаема.
Възстановяване на сумата за закупен продукт става на посочена от вас банкова сметка, в срок от 14 работни след приемане на пратката от наша страна и след като се уверим в нейната цялост.

ЗАМЯНА
В срок от 14 дни след получаване на стоката, потребителят има право да я замени, като са спазени следните условия:
- Стоката трябва да има добър търговски вид - оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглабяна, рязане и други действия, нарушаващи целостта му, както и не трябва да е премахнат етикета.
- По стоката не трябва да са на налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и не е облепвана със стикери.
- Стоаката трябва да е със запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.
В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.
Ако решите да върнете или замените дадена стока, моля първо да ни уведомите, като ни изпратите съобщение с номера на вашата поръчка и причината за смяна/връщане на е-мейл info@kiddo.bg или телефон: +35924130000
РЕКЛАМАЦИЯ
Всеки клиент има прово на рекламация съгласно чл.119 от ЗЗП.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
констатирани липси;
дефекти на стоката;
несъответствие с обявената търговска марка.
Трябва да ни изпратите имейл с който да ни уведомите за рекламацията и/или връщането на продуктът.
При гаранционните продукти, транспортните разходи са за сметка на потребителя.
Рекламацията се предявява до 14 работни дни след закупуването на стоката.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
сервизно обслужване;
заменяне на стоката с нова;
отбив от цената;
Чл. 114 (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя....
Чл.115 (1) Потребителят може да упражни правото си в срок от две години , считано от доставянето на потребителската стока.
Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен или при установен фабричен дефект можете да предявявате като ни напишете на email: info@kiddo.bg или телефон: +35924130000. Становище по предявената рекламация ще получите на email адресът си в срок до 15 работни дни. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е до 30 работни дни.